Job 38 van 173


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende voor kassa afdeling


Functie

Wij zoeken een vlotte kassierster /administratief bediende aan de service balie regio Ninove!

Wat is jouw takenpakket?

  • In hoofdzaak doe je kassa verrichtingen.
  • Je verwelkomt de klanten en helpt hen verder op een vlotte en vriendelijke manier.
  • Je zal ook bestellingen of retours ingeven in het systeem.
  • Je doet de actieve opvolging van bestellingen en informeert klanten over de status ervan.

Jouw profiel

Wie ben jij ?

  • Je behaalde een A2 diploma/secundair onderwijs ASO-TSO of hogeschoolopleiding of gelijkwaardig hieraan door een aantoonbare werkervaring.
  • Diploma’s zijn niet de doorslaggevende factor, maar wel mensen met doorzettingsvermogen, leergierigheid en positivisme. Orde en stiptheid zijn een vereiste.
  • Je bent efficiënt, werkt nauwkeurig en bent administratief heel sterk!
  • Je bent klantgericht en streeft naar een kwaliteitsvolle dienstverlening en geeft het woord klantenservice de juiste inhoud.
  • Anderzijds ben je resultaatgericht, half werk staat niet in jouw woordenboek.
  • Je communiceert in correct Nederlands en beheerst een goede mondelinge kennis van het Frans.
  • Je kan goed met een PC werken (kassa ERP programma, Excel, Word, Outlook).
  • Ervaring als kassamedewerker is niet vereist, maar is een pluspunt.
  • De klant verwelkomen
    De verkoop van artikels registreren (lezen van barcodes, prijzen invoeren, ...)
  • Diefstalbeveiliging van artikels verwijderen of deactiveren
  • Opmerkingen van klanten verzamelen (onthaal, prijs, wachttijd, ...)
    De opmerkingen aan de juiste persoon overmaken (kassaverantwoordelijke, ...)
  • Basisonderhoud uitvoeren
    Het voertuig reinigen
  • Betalingen ontvangen
  • De klant informeren over de diensten bij verkoop (korting, levering, gratis krediet, getrouwheidskaart)
  • De brandstofpomp bedienen
  • De kassa bij het begin van de werkdag controleren
    De kassa-inhoud bij sluiting tellen
  • Producten of artikels in de winkelrekken plaatsen en aanvullen
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • De voorwaarden voor een consumentenkrediet aan de klant uitleggen en een financieringsdossier opmaken
  • Plaatsen reserveren
    Tickets uitgeven (voorstelling, sportieve evenementen, ...)
  • Goederen en producten ontvangen
    De levering controleren
  • De leveringsvoorwaarden van brandstof controleren (peil van de tank, het vullen, ...)

Aanbod

Bedrijfsinfo

Je komt terecht in een enthousiast team dat deel uitmaakt van een dynamisch , sterk groeiend KMO bedrijf.


Wat krijg je in ruil?

  • Je maakt deel uit van een enthousiast en gedreven team in een aangename werksfeer, want collega's zijn bij ons belangrijk..
  • Je werkt in een sterk groeiend en professioneel bedrijf met een duidelijke strategie waar ruimte is voor persoonlijke inbreng en initiatief.
  • We zorgen voor een uitgebreide opleiding op de werkvloer waardoor je snel de nodige vaardigheden onder de knie zal hebben.
  • Je zal slechts 1 op 2 zaterdagen werken.
  • Je werkt in een 4-dagen week (36u) = 3 dagen vrij per week, dus veel vrije tijd !
  • Er is ook een onthaalbrochure ter beschikking om je tijdens de eerste dagen te ondersteunen.
  • Je kan rekenen op een motiverend salarispakket met extra-legale voordelen zoals een hospitalisatieverzekering (goede dekking), groepsverzekering en personeelskorting.

Solliciteren

Start People Aalst GT
053 76 84 90

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht